كنت اول ى كل حاجه
كنت عارفه شيرين
كنت هفضل كل دا
كنت حاسس الفراق ينسيني فيك
كنت مغرورا بعمري
كنت تايه وصغير
كنت بتعامل بطيبه قلبي
كنتى وحدى بدون موسيقى
كنت ف بالى من يومين
كنت بعقلاتي وعين الله علي
كنت في عذاب وانت عناب لي حكيم
كنت في عزاب وانت عناب
كنت بسيبيك وانا مطمن